|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Tryggve: Tyvärr lägger "staten" sig redan i vad man kör och vid vilken ålder när det gäller MC.. Annars var det kul det där med kommunist :-P |
|
|
Vill inte försvara någon som kör som en galning, men allt handlar om personlig mognad och till viss del uppfostran. Jag hade en E34 M5 som första bil, nu en E36 M3 3.2...jag är 23 år. Jag har aldrig krockat,ens varit nära att krocka ( något som i mina ögon är en självklarhet ) eller raceat när det finns människor i närheten som kan drabbas, kört vårdslöst i stan eller med passagerare i bilen..... Nej, det handlar om förnuft. jag kör "gärna" 160 på raka torra motorvägar en sommarkväll, men att göra det i stan ??? nej, aldrig!!... sen kan man ju tyvärr möta andra galningar i trafiken...eller en älg, man får anpassa hastigheten till omgivningen... Mina tankar till det tu i bilen...."Sonny", som skrev inlägg på Peugeot- sidan förtjänar inte mycket omtanke om något liknande inträffar honom, vilken vidrig människa...... MVH Philip |
|
|
En älg i stan Philip? ;) Alla argument för och emot har redan dragits igenom vid sidan 3 tror inte vi kommer längre än så här. |
|
|
Acey: .....ehh...ja i en mindre stad kanske.. det hände ju förra veckan ju....Nej, men nu syftade jag mer på generell körning, vid landsvägskörning...och jag håller med om att ämnet är tömt, man blir bara så förbannad att sånt här ska behöva hända...onödigt... Philip |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.