|
|
|
|---|---|
|
Eller finns det inga med bra pris, då kanske man bör se över och försöka laga sina egna, för nu är det lite väl varmt..... *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- | |
|
Ring Per Larsson bil o motorteknik 08-7110687 Han fixade en beggad till min 735a för 1000kr monterat i bilen,det är åtminstone mitt tips. mvh Stephan |
|
|
Ring till skroten. Jag vet att www.returbilen.se i malmö har värmekranar för 50kr, men då får du meka bort dem själv och det är inga garantier.. I alla fall så kan du plocka en och "renovera" den så har en att misslyckas med :) |
|
|
jag bytte till nya i min men problmemet kvarstår, du kan köpa mina beg. om det är intressant, Jag har bilder på dom om du är osäker på passform med mera maila på 530i@telia.com "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
|
pcdoktor: Vet du vad felet kan vara?? För jag har mätt upp spolarna i min bil och hittar inget fel, så jag är tveksam om det är felet. *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
|
det brukar inte vara spolarna det är fel på. Det är de små grejerna som styrs av spolarna som har en tendens att gegga fast i något. Hos mig hade hällt kylarsvets i vattnet och det fick mina ventiler att fasttna i en röd sörja. Plocka ner ventilerna, plocka isär dem och gör rent och sätt ihop. Kolla så att vattnet är rent och prova igen. |
|
|
bader: har gjort det och det kommer endast värme på förarsidan medan kyla/värma fungerar på passagerarsidan som det ska och ibland kan det hända att det kommer lite kalluft på förarsidan *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.