|
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Nån som lägger bud på denna?Länk Är otroligt sugen på "storebror" M5, och hade jag inte haft M5 E39:an i garaget, och stålarna i handen, hade jag lagt ett bud! Nu väntar jag ut vintern, sen blir det service och besiktning av M5 E39:an våren 2010, försäljning och sedan letande av M5 E60. Längtar redan! HA DET! modolasse |
|
"utlandsflykt" :) Jag är skeptisk. |
|
| BMW M5 E60 säljes billigt pga _utlandsflykt_. Frugan förbannad månne? :) | |
|
Det är en ogift 24-åring som säljer... Jag har sålt min M5 E39 och har pengarna men är egentligen inte efter en M5 E60...Dock så kunde man nog tänka om om man skulle få den för 300'. Förstår inte meningen med att lägga in en svartvit bild, sudda ut regnumret och inte nämna något om utrustning. Han får säkert den såld ändå men jag håller med Sani... ___ //Ulf |
|
| Hitta den på garaget Länk | |
|
När kom faceliften? Har för mig att den gjorde det innnan modellåret 2007. verkar inte sitta det på denna bil dock... |
|
|
Facelift kom till våren 2007 (årsmodell 2008 i Nordamerika) samtidigt som M5 Touring kom. Stephan |
|
|
Annonsen är borta... Förmodligen bara en lånad bild. Om annonsören verkligen har en billig M5 och är på väg att fly landet får vi väl aldrig reda på... ___ //Ulf |
|
| Vad var priset? | |
|
Bästa bud över 300' skulle få bilen... ___ //Ulf |
|
| Kan man få en E60 M5 för lite drygt 300 så slå till! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.