|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Satt och kollade lite på mobile.de och såg en bil som jag kände igen eftersom samma bil las in på Blocket igår. Dock så är miltalet olika i de två annonserna... Mobile Länk Blocket Länk Lite komiskt är ju att det i båda annonserna finns en bild på mätarställningen som visar 97xxx. Lite suddigt men absolut att första siffran är en 9:a ___ //Ulf | |
| Seriöst att inte ta egna bilder också... | |
|
Hoppsan-hejsan...så försvann visst drygt 3000 mil... :( Men man får ju "granti"... / Mvh Joakim "För den outbildade är ett A bara tre pinnar." / Nalle Puh |
|
|
Har mailat och påpekat detta , får se vad som händer /A |
|
|
Verkar som man skall se upp med ecomotor med andra ord... ______ |
|
| Sälja en bil för 400.000:- med en annons där särskrivning och felstavningar ligger i majoritet. Hur tänker man? | |
| andyswed, har du fått nåt svar? | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Konstigt dock att han inte vill ha mer betalat. 36300x 10,50= 380 Tkr.. Sedan hemfärd, reg bes. etc etc.. |
|
kursen är ju 10.2 ~10.3 |
|
|
Mycket seriöst vad f.. tror de att folk är blinda eller är bilen över huvudtaget i Sverige. Det är trist för den som får fatt i bilen Ha de T |
|
|
Anmäl annonsen på blocket och länka till mobile annonsen som motivering. -------------------------------- //Lövet |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Slippy, jo men det är vad riksbanken köper för inte du och jag, eller en bilhandlare... 10.40 vid överförning typ. |
| Får kanske känslan att dom för att ha något "häftigt" i annonsen bara har lagt in den.. denna verkar ju vara från samma ställe: Länk | |
| Nog kan det vara så. Det är ju också på de bilarna regnummret är bortsuddat. Sen har jag svårt att förstå varför handlarna ska låta bilarna ligga kvar som annonser men med rubriken "såld". Jag misstänker att i alla fall de två Volvo-bilarna ligger bra till prismässigt och att de vill att kunden ska få fram dem när man söker och luras till företaget av den anledningen. | |
|
På SEB vid köp får jag vad som står på skärmen, dom lägger inte på någon avgift. Skit samma. Tyckte också det var dålig marginal, men de kanske har prutat ? Har anmält annonsen till blocket, igår vid lunch, men inget resultat. Men det kanske bara lånar bilderna ? /C |
|
|
Annonsen borta på blocket. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Annonsen ligger ute igen men nu utan bilder...Länk ___ //Ulf |
|
| Seriös bilfirma, verkligen. | |
| Fyndigt namn om inte annat.. Dom har ju bara miljöbilar i lager..=) | |
| Dom äger 7 bilar på orgnr..=) Inte direkt nån M5:a kan jag ju säga..Hmm..Funderar på att åxå lägga in några FETA vagnar i min annons..(Inte) | |
|
Nej inget svar ännu , tror inte jag får det heller . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.