|
|
|
|---|---|
|
Passar kamaxlar från en S50B30 i min m50 motor?? | |
|
Skulle inte tro det. Bättre att köpa trimkammar som är gjorda för M50B25 om du vill öka effekten. Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Gissar du eller är det bara ett nosigt svar..??Du har inte riktigt rätt attityd för att försöka sälja in dig direkt..som säljare har du inte mkt att tillföra. LYCKA TILL KILLEN.. |
|
|
Jag får inte göra reklam för mitt företag i detta forum för det är emot forumets regler. Annars hade jag väll länkat till våra trimkammar som vi har i webshopen? Jag har aldrig testat att sätta i M3 kammar i en 325 men jag skulle inte tro att det fungerar men däremot så har jag på min egen 325 E36 som jag ägde för ca 1 år sedan satt i Schrick kammar och därför rekommenderade jag det istället för det fungerade bra i min motor. Man kan inte veta om det fungerar fören man har testat och varför ska man testa när det finns kammar som är tillverkade för just din motor? Jag förstår inte vart i mitt förra inlägg jag har haft en dålig attityd? Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
OT: "Jag får inte göra reklam för mitt företag i detta forum för det är emot forumets regler." Gör du inte just det i varje inlägg med din signatur igentligen? sry för ot |
|
|
Jag har fått godkännande av admin att ha min signatur. Det jag menar är att jag skriver i detta forum som vilken Bmw intresserad person som helst och ger tips och råd utifrån mina egna erfarenheter så jag förstår inte vad mitt jobb har med mitt svar att göra? Jag försökte inte sälja något, bara delade med mig av vad jag tror. Ursäkta........................ Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Hej.. Skulle inte tro det...är det inte lite nosigt svar..speciellt för någon som vill sälja sina egna grejer..skit samma..!! |
|
|
Nej det är det inte... Jag tror inte att det passar... Låter det bättre? Vad jag kan se så passar det inte men som jag sa så är det omöjligt att veta fören man har testat. Men däremot så kan jag rekommendera Schrick kammar för jag har själv kört med det INNAN jag startade Schmiedmann... Jag ber så mycket om ursäkt om du uppfattade mitt svar som otrevligt, nosigt, näsvist eller något annat. Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
| Vill bara tillägga att jag uppfattade inte ditt inlägg som nosigt på någotvis och tror att amic missförstod ditt svar lite.Tycker du svarade ungefär som jag själv skulle svarat :) | |
|
Kan väl då hålla mig till ämnet och säga att dom passar inte, stämmer inte med kamöverfallen mellan motorerna. __ //Niklas |
|
|
Hej.. Okej tack för svaret ..Niklas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.