|
|
|
|---|---|
|
hej höll på å bytte nån slang bak vid bränslepumpen på min 325 e30 å då gick de sönder en grej dä,r vet inte exakt va de e men ser ut om en bränsleregulator men den sitter ju framme. iaf vad heter den grejen sitter på slangen vi pumpen kommer inte ihåg om de va efter eller innan tacksam för svar | |
|
En 87:a? Är du på vänstersidan under golvet och rotar? ///BMW - Was sonst! |
|
|
Länk Nån av dem? ///BMW - Was sonst! |
|
| jepp där ja | |
|
jo där nummer 14 den e de |
|
| nr14 absorber va gör den | |
|
Jag tycker det verkar vara en bränsletrycksregulator men jag kan förstås ha fel. Det blir "dämpare" om man ändrar språket till svenska. Översättningarna är inte de bästa dock. ///BMW - Was sonst! |
|
| mm jo de låter som de skulle kunna va de men ha för mi den sitter i motorrummet men inte säker | |
| kollade runt på den länken du skickade å bränsletrycksregulator sitter i motorrummet som ja trudde, men vad kan den där grejen göra för nytta då för ja kör utan den nu men känns segare inte mycket men de känns | |
![]() 13.408 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Brukar man inte ibland ha pulsdämpare för att reducera pulseringar i bränsleledningarna pga spridarna som öppnar/stänger sig och skapar tryckvågor? |
| skulle de no kunna vara men hur påverkas bilen av att man inte andvänder en sådant | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.