|
|
|
|---|---|
|
Har en kompis på jakt efter en s38b38 och har hittat en som är "helt genomgången utan att lyfta toppen" Låter det seriöst eller vat tror ni? Its not the smell that kills, its the FART | |
|
tja dom kanske har kollat på lager eller liknande?? Nej motorn är inte genomgången då och om man köper den så bör man vara helt medveten om det |
|
|
Den kan inte vara helt genomgången. Men det går att byta ram och vevlager utan att ta av toppen, men kolvringarna är det värre med. Då måste toppen rivas av. För att kontrollera spelet på kolvringarna måste kolvarna ut. Så det låter inte seriöst. mvh stefan |
|
|
de begär 35000:- för motorn..... då bör man backa? de var som jag trodde då, de låter inte alls seriöst Its not the smell that kills, its the FART |
|
| Måste vara denna de skrivs om? Länk | |
|
Han skriver tydligt: ". Motorn är nedplockad utav mig så pass mycket att allt är nytt och bytt utan att ha lyft toppen, då detta inte behövdes" Vilket jag tolkar som att man bytt de som behövs, och som man kan byta utan att lyfta toppen. Tycker priset är rätt bra faktiskt! Men har inget direkt behov av motor nu |
|
|
Möjligt att de bytat allt ovanför, och sen förlitat sig på kompprov för att bestämma resten av skicket... Lite lustig formulering bara. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.