|
|
|
|---|---|
|
Hej där ute. Problemat jag har är att frugans mamma lämna bilen olåst och då var tjuvarna där direkt. Pågrund av att bilen var olåst så får man inget på min föräkring =( Jag har en 530d touring -02 med 16:9 display och navigation, dom var på displayen men han inte få med den. Dock fick dom med sig två moduler "burkar" från skuffen, en var navi läsaren (den man sätter in cd´n i) men sen tog dom även en burk som satt precis under navi läsaren också. Vad är det för modul må tro, radio funkar i bilen. men har ingen bild på skärmen i bilen, kan bara välja förinställda radiostationer från ratten då jag inte ser något på skärmen =( Modulen satt precis under navi enheten på vänster sida i skuffen (plast locket på vänster vägg) Kan det vara tv/video modulen? har letat på internett men inte hittat något bra svar. tack på förhand | |
|
slusteget ? |
|
| cdväxlare? | |
|
slutstegat sitter under golvet brevid reservhjulet så det är det inte , och någon cdväxlare har jag inte haft installerat . |
|
Gee |
cdväxlaren sitter väl över navi enheten. Jag skulle gissa på tv/video modulen |
|
TV-modulen sitter under den främre delen av golvet i bagaget, dvs den del som inte går att lyfta upp. ___ //Ulf |
|
|
hej kan du ta ett foto av kontakten Noah Brown |
|
|
Problemet med att ta ett kort är det att dom bara slet ut sakerna, så några kontakter finns det inte kvar =( Får väll åka snällt till en bmw verkstad och fråga om någon vet, men dom vill nog ha pengar för att titta! |
|
|
shit! ta ett kort på kablarna så kan någon här ser vilket box du saknar Noah Brown |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.