|
|
|
|---|---|
|
Hur får man bort växelknoppen på min bil ?? Manuelllåda. Det finns inget bättre än BMW | |
frazze |
Ät två stora tallrikar Gröt....sedan tager du i för Kung & fosterland..."drag av bara helvete rakt upp" Så lossar han...håll tunga rätt i mun...så du inte biter dig. Lycka till..... frazze |
|
Håller med föregående talare, ett annat alternativ som jag testat är att utföra en våldsam nedväxling i en korsning när man svänger, då kan man oxå bli sittandes med knoppen i handen... =) |
|
|
vinkelslip kanske också går |
|
|
Är dom limmade eller? Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
Nej, inte limmade men dom sitter nedstuckna i ett spår och där sitter dom riktigt bra, så bra att man ofta skadar sig själv när man ska ha bort dom... ;) Mvh Micke t/ 328-96 520-92(till salu!) B6 3,5-89 |
|
|
Utom när man vill att de ska sitta kvar... Då lossnar de gärna! Tex när man vill ha i tvåan jättefort. ;-) Get in and sit down, shut up and hold on! ///M Power |
|
|
Humm jag vill minnas att det sitter en skruv under plattan som visar växellägena på orginalknopparna. Kan ju vara värt att kolla. Kommer ihåg att den satt som berg när jag skulle byta på min gamla 323'a |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.