|
|
|
|---|---|
|
Länk Ser det rätt ut i pris? Någon som vet något om bilen? | |
| Den har inget M-sport aerodynamikpaket, inga sportstolar, det enda som ser ut som M- är ratten. Du borde kunna få en e9x för de pengarna | |
|
Antingen är säljaren väldigt okunnig eller så försöker han blåsa någon. Inte ens ratten är M-sport. Hittar inget från M-sport paketet öht, men fälgarna är trevliga. Priset är alldeles för högt enligt mig. |
|
| Tycker att priset är lite för högt, om du kan få ner den runt 135 000:- så är det bra. 3 ägare är inte heller så farligt. Ring och kolla hur länge han har haft bilen. | |
|
Fram/bakstötfångare ser ut som M-paket 1, dvs innan facelift. Tycker den ser väldigt hög ut för att ha sportchassiet, ingen shadowline, ingen spoiler på bakluckan. |
|
|
Är det inte konstigt med M-paket 1 på faceliften... Finnans kan ordnas, säljes av "nice", Ny skik 4000mil !? Luktar lite konstigt måste jag säga... Och någon M-ratt är det inte och hög är den, men om det beror på 18" låter jag vara o sakt. Less is More |
|
| jag skulle också hållt mig borta från denna säljaren. högt pris också. | |
| Det ligger en bilfirma i Sävedalen, tidigare hette den Nice Bilar, men jag vet inte om den gör så längre. Åker förbi titt som tätt, verkar omsätta en del bilar, mycket import. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.