|
|
|
|---|---|
|
Min fast monterade mobil funkar tyvärr bara åt ett håll - jag hör vad den som ringer säger men den som ringt mig hör knappt vad jag säger. Var sitter micken och går det att reparera? Tacksam för idéer till lösningar. | |
|
I telefonen sitter den.. Handsfree syftar du på antar jag. Den sitter i taket. Ett litet plasgaller vid belysningen. Ska vara att dra loss försiktigt och kolla. |
|
|
Tack för snabbt svar. Ja, det gällde micken till handsfree. Finns det en andrahandsmarknad för såna och vad kan en sån kosta? |
|
|
Jag köpte en ny på BMW för ett par år sedan och den kostade väl en 400:- ungefär. Kommer inte ihåg riktigt tyvärr. |
|
|
Har hittat en beg mick, men undrar om det är värt besväret att montera den. Hos den lokala bmw-handlaren tycker de att det är tveksam kvalitet på handsfree-micken. Om du har en fungerande handsfreee - vad tycker du? Det här var svaret jag fick från den beg.handlare som hade micken: Kan tyvärr inte säga 100% vad den passar till. Det står 8431-8 374075 på den Vänliga hälsningar Håkan |
|
|
Tyvärr sålde jag bilen för ett tag sedan så jag kan inte kolla. Det jag kommer ihåg var att jag bytte till en bättre, det finns en uppgraderad mic som har bättre ljud än den äldre modellen. BMW original alltså. |
|
|
Jag tror att den du syftar på är den äldre sämre modellen. Kolla med BMW om det inte är 8431-8 380319 du ska ha. Jag är absolut inte säker på det här, så kolla med någon som vet bättre. |
|
|
Det finns några äldre trådar som tar upp samma problem. Micen i taket åldras en del av fukt/kyla/värme genom åren och byte brukar hjälpa bra. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.