|
|
|
|---|---|
|
Hej Finns det fler än jag som retar sig på att radion brusar nåt otroligt när bakrutedefrostern är påslagen? Det har hänt med ganska så många av mina tidigare BMW men på den sista, e46, 330:an hörs det som en vinkelslip emellanåt. Jag har försökt att "störa" av men lyckas inte.....vad ska man hitta på för att slippa ljudet? Jo...jag vet....ett tips är att inte använda den...*asg* Fler förslag mottages tacksamt Frasse | |
|
Kan bara instämma :) Har också en e46 330 och med defrostern på får jag inte in något annat än P3 och det tillsammans med vinkelslips ljud! haha.. Men det är väl bara å gilla läget. Den behöver ju inte vara på så länge och då får man klara sig med CD'n under tiden. Sedan har jag även tonat bakrutan vilket försämrade mottagningen avsevärt. :P |
|
|
Oxiderade anslutningar till värmetrådarna. Öppna upp vid anslutningarna i rutans kanter. Lossa kabelskorna och putsa tills det blir metallrent, kläm gärna ihop flatstiftshylsor osv en aning. Tryck ihop igen så bör störningarna vara borta. FP |
|
|
Tack Folke...ska göra ett försök imorgon Frasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.