|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! är det omöjligt att hitta en fräsch E36 med orginal M-paket? alla jag har kollat på har det varit rost, osäker historik eller nått annat. Känns som att det finns väldigt dåligt utbud också... mvh/joel | |
Njuren |
I Tyskland kan du nog hitta en fräsch men räkna med 20-25K mil på mätaren. De slutade väl tillverkas för snart 13 år sedan och tiden bara går :D |
|
jo, hittade en fin 328 årsmodell 98 coupe här på Autopower men då såg jag den här bilden då blev jag inte lika sugen längre. Länk |
|
Njuren |
Ajaj - det såg inte bra ut... Får dra till med en till : Spanien! kanske lite overkill men under mina semestrar där har jag sett sjukt fina E36or originalskick. Även fina E30. Mvh "the things you own end up owning you" |
|
Italien är också ett annat ställe med fina bilar, åtminstone enligt min egen erfarenhet. Min E36 coupe var från Italien - helt perfekt i plåten och maskineriet. Men se upp för skojare - importera själv. Frågan är bara om det är mödan värt för en så pass gammal bil som E36 numera är... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Det är nog inte värt det för pengarnas skull. Men vill man ha en fin E36 måste man nog ta en som rullat i saltfria, varma länder. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Jag skulle söka på blocket och sortera ut de dyraste och försöka klura ut vilka som är lycksökare och vilka som verkligen har en fin bil. Denna verkar fin om man läser annonsen: Länk |
|
|
För de pengarna får man en fin E46! Bättre bil på samtliga punkter. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Om det är en E36 man vill ha så är inte en E46 bättre... ;-) | |
|
Jag vet en enormt bra cabbe. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag vet också en pedantskött otroligt fin E36-cabbe med mkt lågt miltal....men bilen jag refererar till är inte till salu :) nej men allvar....ett tips kan ju vara att leta upp en bil som inte körts under vinterhalvåret....utan då stått avställd och garagerad Mvh Ferenc |
|
|
Jo4l: rosten på hörnet är ett extremt vanligt ställe för rost. lika så skärmkanter bak. du skulle kunna slå till på bilen om den inte är för dyr och se till att lämna in till en riktigt bra lackerare som fixar hörnet. en polare gjorde så med en röd bil och det syns inte att det är lagat där. se bara till att kolla genom resterande av bilen så det inte kryper fram nått om ca 1 år. BMW ownz |
|
|
Han begärde 59för den, finns här på autopower som sagt men går nog att få ner priset lite granna:) |
|
|
oj! de va väldans mycket! har sett de som är i samma skick som min och till å med sämre. de ska ha 25 typ. utan m3 paket då. kan man verkligen få så mycket bara för man har m3 paket? isf ska jag investera ett på en gång, och sätta ut min för 90 000 riksdaler. lär få till den väldigt nära original så folk inte ser nån skillnad ;) BMW ownz |
|
| sålde min e36 328 sedan med m3 optik o 16500mil på mätaren..för ynka 30 000... | |
|
Yes, men tyvärr så är Coupéerna övervärderade... eller följer utbudet/pris helt enkelt den relativt höga efterfrågan? |
|
|
Frågan är om det inte är att begära för mycket att en E36 ska vara helt rostfri. Det är visserligen alltid tråkigt med rost, men en E36 är ingen purfärsk modell längre, enstaka bubblor borde inte avskräcka från köp som bilen för övrigt är fin. __ Min bil: Länk |
|
|
Min är rostfri. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag köpte precis min 316i 4d 1997 för 23 000. 21k på mätaren 4 rostfläckar a' 50öring. skall se om jag fattar hur man laddar upp bilder :P | |
|
Min gamla bil är till salu: Länk Den var tokfräsch när jag sålde den, jag var första ägaren som använde den på vintern. Men nu är det ju över 3 år sedan jag sålde den så har ingen aning om skicket på den idag. Och tyvärr enbart M3-front, inte hela paketet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.