|
|
|
|---|---|
|
Hej, Min ipod nano funkar perfekt i min USB-port och jag kan navigera låtar,spellistor mm. Men när jag kopplar in min Iphone så laddar den endast luren, det går inte att spela låtar från den. Vad kan det bero på? Tack på förhand. | |
|
Konstigt, när jag provade en 335a som hade USB anslutning - så funkade det endast att spela upp musiken, det gick inte att ladda telefonen. /Andreas. Håll till höger eller gasa. |
|
|
Ska tillägga att jag provade med Iphone 3G. /Andreas. Håll till höger eller gasa. |
|
|
Okej, fan va skumt. Ska testa en 3g och se om det funkar. |
|
|
Har testat en 3G nu och den laddar bara precis som 3GSen. Vad kan det vara för fel? /Adde |
|
| Chansar bara nu, men det har inte att göra med att din iPod är formaterad under Windows och kör FAT32 som din BMW kan läsa medan din iPhone gör ett annat filformat? | |
|
Nja, den klarar ju av att spela låtar både från Itunes samt låtar som ligger direkt på hårddisken. Eftersom den klarar av att navigera in i Ipodens "Itunes" så borde det funka på iphonen också. Kan det behövas någon speciell sladd till iphone? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.