AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.246

forza motorsport 3

snart släpps forza motorsport 3 till xbox360 och det kommer med en hel del bmw:s :D Länk

kolla bara in detta : EXCLUSIVE PREORDER CARS:

2009 BMW Motorsport Walmart M5 E60
2009 BMW Motorsport GameStop M5 E60
2009 BMW Motorsport GAME M3 E92
2009 BMW Motorsport MicroMania M5 E60
2008 Mitsubishi GameStation Lancer Evolution X GSR
2010 Audi R8 5.2 Community Edition
Fl
12
Floke
323i -79
Gammal tråd men försöker bumpa lite... Underbart spel och härligt att godingar som denna finns med:

BMW 3.0 CSL (Även Batwing-kittet finns med)

Bilder som jag tagit med spelets Photomode. Underbart tilläg för en bilnerd..
[IMG]Länk
[IMG]Länk

Fl
12
Floke
323i -79
Hmm.. bildlänken funkade inte så jag provar detta istället:

Länk

Har ni minsta intresse av virtuella leksaker kan jag varmt rekomendera detta spel.
Visa användare
427
Marcus555
X5 xDrive 40d M-sport -14
Audi A3 SB 1,8 TFSI -18
Synd att själva spelet inte medför så mycket nytt mer än att det är snyggt... Själv har jag lagt ut mitt på tradera i veckan!!! =)
Tr
207
Tracfreak
M5-99
523 Touring 99
Jag har fortfarande inte stött på M5 e39 i något bilspel.
Någon annan som har?
floke:det funkar om du tar bort [img] i slutet.. har bara forza 1 och tyckte att det är underbart.. får se om man kan skaffa forza 3 :P
Visa användare
203
Holger_Puffa
318i Cabrio -91
Hej!

Har aldrig ägt konsol tidigare men provspelade Forza 3 hos en bekant o kände att jag bara måste köpa, så det blev både konsol och Forza. Det bästa är ju att vem som helst kan lira, skulle dock vilja ha lite fler svårighetsgrader på motståndarna. Men grafiken och körkänslan är ju suverän. Favoriten är ju M3 E30, går lagom fort för mig ;)
Sl
1.146
Slippy
M3 touring comp 2025

Ta bort alla hjälpmedel, anti-spinn, anti-sladd osv. Då får du bättre fart ut ur kurvorna :) Grymt spel.

Fl
12
Floke
323i -79
Igår stoppade jag i en v8 i en maxlättad 68:a AlfaRomero GTA, gav den en kompressor och trimmade allt till max... Helt okörbar. Spinner från stillastående på 6:ans växel.

E30 M3 och 3.0 CSL är riktigt roliga att köra. Kan ju bara hoppas att 2002:an än med i DLC framöver.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.