|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att beställa mig cutout till avgasröret. Länk Frågan är bara hur reagerar motorn om man kör helt öppet avgasrör? Tappar man effekt? - Bör ju hur som helst ge ett extremt ociviliserat oväsen heh. | |
| Bör inte tappa effekt. Ljudet bör bli ngt "extra". Finns en del på M5Board som kör med "öpppna spjäll". | |
| Alltså, fjortis-pryl om du frågar mig. Men men.... | |
| Ungefär så. Men amerikanarna och australiensarna tycks gilla det. Du har nog rätt, vill låta som vår moppeburna ungdom. | |
|
De skapar väl bara turbulens när de inte är öppna? |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Vad är poängen? min bil: Länk |
|
"Vad är poängen?" Fritt blås :) |
|
| Kommer ju låta asskönt, dessutom undrade jag mest över hur det blir med effekten då diverse sportavgassysytemstillverkare lovar ditten och datten antal % tack vare ökat flöde. Isf borde ju det här ge samma effekt? | |
| Investera i SS helsystem tex istället. Får du rejält med effekt samt oslagbar sång!! | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Fritt blås, inget mostånd och brända avgasventiler? har jag fattat det rätt? min bil: Länk |
| ss helsystem ? Hemliga förkortningar :) - Nej det blir ju högst sannolikt inga cutouts hursomhelst, mer troligt med annat system. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.