AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.223

Växelspaksknopp E91 -Vad passar?

Da
95
DaytonaE36
320d touring -10
Har en E91 touring på ingång, men tänkte kolla med er vilka växelspaksknoppar som passar på den modellen.

Jag köpte en belyst M-knopp till min E36, den var nog från E46 tror jag, men skulle den även passa på E91 tro? Sen kommer då en följdfråga, går det att montera in belysningssladden på samma sätt i E91? (montera in en original skarvkoppling under instrumentbrädan.)
Ma
441
MaCKaN_86
e61 530d M-Sport -08
Platinum Grey
Søtt int in grejjer från en 15 år gammal bil i en ny fin BMW, ryser :S
Kæp orginal så passar det och framfær allt så ser det bra och røtt ut.
Da
95
DaytonaE36
320d touring -10
Hmm, kanske var lite dumt att ta min E36 spak som exempel eftersom den är 5-växlad, men rent utseendemässigt så hänger den spaken med genom generationerna tycker jag allt.. Sen om det är rätt eller fel är väl upp till var och en. Jag känner mig iaf inte helt nöjd med den silvriga standard-spaken, dock hade den varit riktigt snygg om man kunde byta ut växelläges-emblemet till ett med M-sport på... Kanske går?
MaCKaN_86: æ = ä och ø = ö. Du råkar ha vänt på dem =)
Ma
441
MaCKaN_86
e61 530d M-Sport -08
Platinum Grey
Chris: Sorry, på jobb är alla datorer satta med dansk tastatur som standard, det är lätt att glömma att ändra var gång man sätter sig. Det brukar inte behöva ändras i det normala arbetet, så länge man inte ska ta ut tågorder till Ängelholm, då kör det ihop sig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.