|
|
|
|---|---|
|
Är på jakt efter en X5:a diesel, svart eller silver. Måste vara svensksåld, ha skinn o navi. Vill ha en med 218Hk så -04 eller nyare är åxå ett måste. Mellan 10-14000 mil e ok. Hur mkt ska man ge för en sådan?? | |
|
Du har ju tydligen tillgång till internet?! Det är väl bara för dig att kolla på bil-sälj-sajterna så hittar du svaret. |
|
|
Marin, måste säga att det var en jäkla dåligt svar!!! Då borde väl alla kunna andra i de andra liknande trådar göra lika också?! M3 E30Länk |
|
|
Men hallå....vad är det för fråga?! Vad ska man svara? 150' till 600'..... I det spannet ligger dom. Hitta ett ex. och fråga då om det är bra pris eller inte. |
|
|
Eftersom min fråga va väldigt otydlig för somliga så gör jag så här istället... Hur mycket är rimligt att betala för den här bilen? (samma fråga är ställd av dig Marin ang en annan bil så den borde väl fungera, eller?) Länk eller denna... Länk Dessa 2 är de enda jag hittar som är svensksålda och har navi, den ena förvisso inte original men ändå... Gissar väl att det finns lite prutmån på dom men vad anser ni att man bör ge för dessa? Hoppas frågan är ordentligt utformad denna gång så jag slipper spydiga kommentarer och istället får vettiga svar, för det är väl tänken med detta forum. Tack. |
|
|
Nu är det bättre ;-) Jag skulle välja nr.2 eftersom den har gått mindre. Dessutom är det privatperson som säljer = mer prutmån. Börja med 200' och känn efter hur långt ifrån varandra ni är. Helst på plats, det är lättare än på telefon. Mvh Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.