AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
2.871

M-front eller likn för E92/335

Tjo!

När det var dags för bilbyte nu så hittade jag tyvärr inte en enda 335a med M-sportpaket, så det blev en vanlig "clean" 335a istället. Skulle vilja byta ut fronten på den mot en inte fullt lika mjukt rundad front.

Fick svar från BMW med kostnad på 16 papp för M-paketet, exkl montering och lackning, huh. Tyckte det blev lite magstarkt med i runda slänga 25 tkr för den faceliften. Vad finns det för andra alternativ? Har kikat på AC-schnitzers front, men den föll mig inte i smaken. Egentligen är det ju aerodynamikfronten jag vill ha.

Tacksam på tips om någon vet något företag som kan ordna det förutom BMW, alternativ om ni har tips på någon bra leverantör utomlands.
jag gillar aerodynamikfronten mer och vad jag förstått så ska det vara add-on på orginalfronten eller har jag fel??
deet är denna jag menar Länk
kanske lite bättre bild Länk
Add-on på originalfronten?
Den där fronten gillar jag också, men på BMW här i stan började de bara prata om M-sportpaketet. Hur får jag tag på den där fronten och enbart fronten o inte hela paketet?
Aj
466
Ajvar
BMW F11
M-SPORT
Beställ hem den via usa på www.e90post.com ingen stor kostnad kan jag lova.. Lycka till
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
BMW i SVerige säljer den också.

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
Vafasiken, säljer BMW den alltså? De verkade inte förstå vad jag menade när jag sa aerodynamikfront här nere... får ta o skicka dem en bild.

Tack för input iaf, det blir en sådan front på ett eller annat sätt!
/Peter
shadowfire.. dem måste ju sälja den eftersom det är bmw själva som gjort aerodynamikkittet
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Länk <- Den frontläppen är rätt snygg annars.

Länk <- Där har du annars Aero fronten. Trevliga killar att deala med är det också. Om du beställer därifrån berätta gärna att jag tipsade dig (nikeman).

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
Jag har aerodynamik läppen på min bil: Länk
Köpte den från bmw för 3500:-
Finns på e90.post och på ebay dem flesta har lika bra passform som original.
Eller så köper du en begagnad m-stötfångare finns på www.ebay.de har sett flera för 1400-2000:-
Ca
1.442
Carlee82
335ia e92 ´07 Frozen silver
328ia Touring ´96 Svart
330ia limo `03 Svart
garaget.org/Carlee82
Schmeidmann säljer m-sport paket lackat och klart för typ 19k annars.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.