|
|
|
|---|---|
|
Och det är mig själv jag talar om. I samband med att jag skulle vaxa bilen idag tänkte jag fylla i färg i några stenskott. Det bar sig inte bättre än att jag tappade den öppna förpackningen med färg så att jag hällde ut den över bakluckan. Torkade först med lite papper men sprang sedan och hämtade lacknafta att tvätta med. Som tur var hade jag redan vaxat bakluckan och färgen gick bort. Men vaxet försvann ju p g a lacknaftan så jag lade på polish och sedan vax igen. Puh, det syns inget i alla fall. | |
|
Ibland måste man göra sådana saker för att få upp pulsen lite Var glad att du fick bort det Ha de T |
|
|
Hehe snacka om att få en stressattack "BMW när du älskar att betala" |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Du är inte ensam om det kan vara någon tröst! Jag skulle ladda ett batteri och bär in det i garaget tappar greppet och tappar batteriet på motorhyven på min BMW 635:a och gjorde en riktigt djup buckla och lacken släppte runt om kring. Bilen var nylackad desutom. Jag är rätt tacksam att det var jag själv som gjorde det för hade det varit någon annan hade jag nog tappat behärskningen...haha min bil: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.