|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder? Hur många centimeters breddning är E90 M3 bredare än E90 med vanlig breddning? Om man kollar på spec så är dom lika breda, då man mäter bredden på backspeglarna, men man borde kunna få fram karossbredd utan backspeglar | |
|
Karossen är breddad ca 50mm på M3:an. Jag har breddat min med 40mm. |
|
| 2,5cm eller en tum per sida bak o fram? 40mm! Har du plåtbreddat den och har du någon bild på din bil? Skulle va kul o se! Mvh Fredrik | |
|
Förstod inte det där med tum? Du kan hitta min bil på garaget.org Sök på användaren heartware |
|
|
Hehe.. 2,54cm = en tum Så jag menade.. Ska gå in o kika nu Mvh |
|
| riktigt snygg bil du har heartware.. har du några mer planer för den?? | |
| Håller me jerry, ingen tråkig bil! Fint jobb! :) | |
| Dom bilderna du har på Garaget.org är väl från 2007? För i projektråden på Zatzy som jag följde satt det 19" Volk fälgar samt Performance kolfibersplitters i slutändan mm.. Har du gjort något kul med interiören på din pärla? Mvh | |
| har du gjort någt med fronten?? | |
|
jo jag har gjort en hel del efter det där.... men tröttna på folket på forumen. Mycket små puts har tillkommit, men inte haft tid för en riktig photoshoot. Planera faktiskt lite interiör i vinter, får se vad de blir. Vill gärna att form och funktion skall samspela. kolfiber splitters ökar höghastighet stabiliteten rejält. Men sänker dock tophastigheten |
|
|
Är det Bmw Performance splitters du kör med, funderarpå om man måste borra i bef. spoilern för att få fast dom, eller är det självhäftande? Är bra at kunna ta bort på vintern.. Annars så är kolfiberpaneler + mockainlägg i ratt/handbroms/vxl + alu alltid snyggt till interiören! Samt Performancestolar! En annan fråga är om du har satt på grövre krängningshämmare? Isf hur stor blev skillnaden o vilket märke? Lägg upp någon bild på hur den ser ut idag vore kul! Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.