|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en fin 545 men vågar man köpa den ? någon som vet något om den ? nuvarande ägare har haft den i typ 2 månader ? Blir man ruinerad på ägandekostnaderna på en sådan vagn , att den drar bensin är självklart : Länk: Länk finns här på autopower också vi gärna ha synpunkter | |
|
Namnet på ägaren förekommer i alla fall inte på några varningslistor så den kan säkert vara okay. Allt är dyrare på en 545 än 530 så visst kommer det kosta. Service är dyrare, försäkring är dyrare, skatt är dyrare. Men så där jättemycket skiljer det inte. -------------------------------- //Lövet |
|
|
Tröttsamt att alla är "fullutrustade". Den saknar vid en snabb blick head up display, taklucka och säkert fler detaljer. Men det är en snygg färg :) Tillverkad 0309 enligt VIN. Försäkringen är rätt dyr, skatten är väl marginellt dyrare, tror min kostar 2k9, dvs en hundring dyrare än min gamla 523. Services kan jag inte säga skiljer speciellt mycket mot andra E60 heller. Samma bromsar som 530x, ite mer olja, ett par tändstift till, annars ingen större skillnad. Köp! :) |
|
|
Saknar sportratt, bluetooth, aktiv farthållare, ventilation i stolarna osv osv osv, för att vara full utr ;-) Dock är det en mycket fin bil ! Otroligt att man kan köra så lite i en sån bil ?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.