|
|
|
|---|---|
|
Vad är den minsta fälgstorleken man kan ha på en M5:a e39? | |
|
Det jag själv hittat var detta, men vet inte riktigt hur jag ska tolka det. BMW M5 E-39 Kaross 1996- 5X120 20,0 74,1 13-18 |
|
| 17" går på (rätt ET så klart!!!)...Men jag vet inte om ALLA 17" passar. Jag fick i vart fall med 17" fälgar med vintersulor till min M E39, har för mig det var BMW-original fälgar, fälgarna är sålda numera så jag kan inte kolla vilken style det var... | |
|
Capman: 5 bult med bultcirkel 120mm, ET 20mm, navmått 74.1mm 13-18 vet jag inte vad de menar med, 13" går garanterat INTE på:)! |
|
|
Näe ja sökte och såg ett tidigare inlägg och fann den där informationen. 13"are går nog inte alls på, tanken är att jag ska hitta mig nå vinterdäck + fälg till vintern om ja ens vill köra den på vintern, den är hittills bara sommarkörd och som min enda bil har ja inte så mkt till val ändå. 17"are borde ju vara något sånär enkelt att hitta också. |
|
| 17" funkar (har själv såna vinterhjul). Har ett svagt minne av att det är det minsta som får plats pga frambromsarna men är inte säker. | |
Lasse Karlsson |
17 tum måste man ha, annars får inte bromsoken plats! HA DET! modolasse |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.