|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har lite problem med min bagagelucka, Det funkar varken att öppna hela luckan eller lilla rutan om jag använder "knapparna" alltså handtagen man trycker upp så att säga, för att öppna bagageluckan måste jag vrida om nyckeln i låset och lyfta luckan samtidigt, för att stänga den igen måste jag tryckla ner luckan samtiodigt som jag vrider nyckeln åt andra hållet, alltså om jag bara trycker ner luckan som man ska kunna normalt så "låser" den inte fast sig så att säga. Antar att problemet är nått el-fel, men är inte så insatt i detta och skulle uppskatta hjälp med detta. Värt att notera är att c-låset och skyltlyktorna fungerar som dem ska, i alla fall den vänstra men det problemet beror nog på andra saker, såsom trasig lampa.. Bilen är en 520i touring 93a. Blev lång men hoppas någon vänlig själ kan komma med förslag, gärna detaljerade beskrivningar med tillvägagångssätt för att komma tillrätta med bekymret Mvh | |
| Det finns massa att läsa om detta här på forumet. Kablarna som går ifrån karrossen och in bakluckan blir dåliga med tiden... Enklaste är att byta dem.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.