|
|
|
|---|---|
|
I flertalet annonser har jag sett Innovationspaket, Innovationspaket II och Innovationspaket Plus. Någon som har koll på vad dessa innehöll till en E61 06-07? ___ //Ulf | |
|
har inget minne av något innovationspaket när jag beställde e61:an i slutet av 2006 och jag nördade ner mig rätt ordentligt i paketen. Comfort, advantage och m-sport, ja, men innovationspaket? Kan det ha varit något som kom i samband med LCI 2007 ? / Håkan |
|
|
Nej, det fanns även innan. Några av bilarna jag titta på är 04/2006, 10/2006 och 02/2007 och jag har sett det både på 530i och 550i. ___ //Ulf |
|
| Jag är också nyfiken på vad det omfattar, har sett många annonser på www.bmw.de med detta paket. Verkar vara något som främst sålts för tysksålda bilar. Har sett att det även finns ett innovationspaket till E90/E91. | |
|
Ok, då fick jag leta runt lite. Till 550i Touring modellår 2007 innan facelift...Översatt från tyska Innovationspaket II: -Adaptiva kurvljus -(Hel?)Ljusassistent -Strålkastarspolare -Head-Up Display -Klimatanläggning med utökat omfång -Armstöd fram skjutbart -Innerspegel automatiskt avbländbar Detta kostade 2300 EUR Hur det ser ut för E91 kan du själv kolla på www.schwacke.de. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.