|
|
|
|---|---|
|
Vet någon hur man kan få reda på antal vita 3-serie/touring av 1998 års modell som finns i Sverige? Samt hur man kommer åt att byta lampan bakom högersidan av instrumentpanelen (där bl.a temp.mätaren sitter). Kokning lär ju vara krisartat. All info kring strejkande centrallås i höger bakdörr skulle vara väldigt välkommet!!!! Framförallt hur fn får man bort låset UR dörren ,...Måste hela rutan ut?! Med Vänlig Hälsning Karl G | |
|
För att byta lampor, kolla här. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tack för hjälpen Micke! Mycket instruktiv länk! Det gäller tydligen att vara försiktig vid bytet,ska ta det när vädret tillåter... Jag såg din bil och dess historik, grymt imponerande-sagolikt motorrum och inredning..., och min hustru som emellanåt tycker jag är noggrann med vår touring9 8!!! Den där blå röken runt däcken måste jag träna ett tag på ! Mvh Karl Gustavson Baskemölla ekoby. ps Är du nere o kör nån gång så har vi bra grusvägar i ekobyn! |
|
|
Njae, grusvägar är bannlysta i min cabbevärd. Däremot så kan ju bilen bli din om du är sugen. ;-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.