|
|
|
|---|---|
|
Tycker jag får olika svar beroende på vilket forum jag läser i. även olika prisuppgifter etc. Här är mitt problem. Bilen är en e39 97 Import. Jag köpte den av en bilfirma, men fick endast med en nyckel till. Bilfirman sa att den gamle ägaren har en till och att jag skall få den. Jag har pushat på nu i två månader och tröttnat. Jag tänker nu alltså gå till BMW själv och avkoda alla ev utstående nycklar, samt fixa ett komplett uppsättning nycklar till mig själv (alltså 4 st totalt) Jag har ju redan en fjärrnyckel, så det blir totalt att köpa 3 st och avkoda ev alla utstående. sedan skicka fakturan till bilfirman :-) Bilen är skriven på min far. Kommer det innebära något problem då jag förstår att jag måste visa upp kvitto (som jag har) samt regbevis. detta står ju då på min far. Måste jag ta med mig honom in som tyvärr bor över 20 mil bort? Vad kostar det ugnefär att göra denna operation? Tar det lång tid? Tacksam för svar! | |
| Ja du måste ta med honom. Jag försökte köpa en ny nyckel till "min" 330, som står skriven på min sambo. De gick inte... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.