|
|
|
|---|---|
|
Tjenare är det nån som vet något om denna bil? sen står det att de är en flyttgodsbil, så den har inga avgas koder? Länk: Länk MVH Joel | |
|
sjukt att jag aldrig sett den bilen då den finns ganska nära mig. skulle och vilja veta de med flyttegodsbil och om man kan göra så på sin egna. BMW ownz |
|
|
"kollar om det finns intresse" brukar innebära fantasipris. 59papp för en -96 är FÖR mycket! |
|
| han kunde gå ner till 55 sa han, annars skulle han ha kvar den | |
| Då lär han nog få behålla den. | |
| vad kan den vara värd om den är i riktigt fint skick?/joel | |
| Stämmer milen,hade jag kanske gett 40~45k för den! | |
|
en polare köpte en brutalt fin 318is cupé för 3 år sedan. inget rost. ny kanonsterio i den, fina fälgar med nya däck, kanon vinterdäck. allt var som i ny skick på den. full servicebok mm. inga what so ever lackskador eller elfel missljud eller liknande.. den va som ny helt enkelt. 95:a inte många fel har varigt på den, och inget dyrt eller allvarligt. fick den för 35tusen. å den där tror jag inte är värd såå mkt mer än 35 då han servat själv i 7år och fulmeckat på den. om jag skulle sälja min som har lite skönhetsfel och byter lite saker som börjar ge sig. får jag kanske 25. å då har jag slängt ut ytterliggare några tusen för att få de pengarna.. då ska den vara helt brukbar och fullt fungerande flera år sen. BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.