|
|
|
|---|---|
|
Då min gamla E39a med elektrochrome speglar börjat få den ack så vanliga sjukdommen med gula/dimmiga glas, tänkte jag göra något åt detta. iäg till lokala BMW-handlaren o skulle beställa nya glas tänkte jag, till priset 3400:- /styck!! visade det sig. - Glöm det, finns det nget alternativ? - vanliga glas utan avbländning, frågade jag. - passar inte, dom är mycke mindre. sa mannen bakom disken. - men, undrar om inte vanliga 7-serieglas passar? jag ska hämta ett, sa han. O se på fan. det gjorde dom! så TIPSET lyder! köp vanliga E38glas, passar rakt av på E39 med automatiskt avbländningsbara speglar. till priset 1040:- / styck. TACK till säljaren på RIGO bil i halmstad för dessa sparade 1000ppar. ///daniel | |
|
3400kr... Huuuga! Jag som är sugen på att byta men behålla avbländningen. Nu fortsätter jag nog bara fundera på det. //Magnus |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Betalade 900 kr på Ebay för avbländningsbar spegel E39 spegal ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej Hasso det låter klart överkomligt, men om man som jag föredrar o handla saker över disk av en människa av kött o blod ;) detta är givetvis inget tvång för folk utan bara ett tips i all välmening ///danne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.