|
|
|
|---|---|
|
Är ny och väldigt oerfaren på BMW men hoppas kunna få hjälp och tips av er här. Är på jakt efter en dieselkombi och har fastnat riktigt för 330d. Har hittat en om har M-paket och har lite frågor ang ljudsystem. Det satt endast en 1-DIN stereo i den. La inte märke till alla högtalare men såg att det satt i framdörrar och i bagaget. Upplevde det som ganska dåligt ljud i den och undrar om det är enkelt att uppdatera ljudet i dessa bilar? Fanns inga knappar på ratten heller, den var helt slät. Sen har jag ju sett i vissa annonsen de som har navi och en 16:9 skärm fram. Går detta alls att eftermontera?? Dyrt och svårt?? | |
|
BMW´s ljudpaket är inte "prisvärda", eftermarknadsprylar ger mer. Originalnavi är mycket dyrt att eftermontera. Ingen multiratt tyder på att bilen är snikutrustad... Har du länk till annonsen? Mvh |
|
|
Tack för svaret. Som jag misstänkte att den är snikutrustad. Tror jag skippar den bilen även om den var fin och fräsh både utvändigt och invändigt. Länk Tyvärr ingen bild invändigt. |
|
| Verkar ok utrustad; sportstolar och xenon - M-paket brukar inte vara gratis... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.