|
|
|
|---|---|
|
Hej. Vad är skillnaden på M3orna med de utan taklucka? Jag har läst att man har ca 5cm extra takhöjd om man INTE har taklucka. Är det 5cm skillnad på karossen (att den är högre) eller är det bara det att man har 5cm skillnad i innertaket? Någon som vet? Mvh Filip | |
|
Det er endast innertaket som har en skilland. mvh |
|
| Tack för snabbt svar! | |
|
Om taket hade haft höjdskillnad så borde de väl gjort att den även haft andra glasrutor osv? // Daniel |
|
|
Är kanske ren inbillning men jag tycker att de med taklucka har rakare tak och de utan har ett rundare tak. Det är nog bara inbillning för att man försöker leta efter olikheter. |
|
|
Ser rundare och bulligare ut utan taklucka helt klart. Micke Länk |
|
| Taklucka borde vara förbjudet på en bil med prestandaambitioner... =) | |
|
Phoenix M3, hur går det med letandet? Ska kanske kolla på ett par i dagarna. Börjar ge upp drömmen om den perfekta kombinationen... |
|
|
Jodå, hade en på g, tvärtom vad jag ville ha, svart med smg men jag tänkte att jag kör i vind men vi kom inte överens om priset. Vilka ska du kolla på? |
|
|
Tänkte kolla på dessa i Stockholm: Länk Länk Och eventuellt dessa i Luleå i helgen om jag kan komma överens om ett pris på telefon: Länk Länk Vilken svarta var det du just hoppade av? Någon annan du tror kan vara något för mig? |
|
| Den ligger inte ute på annons den svarta jag hade på G, han begärde 275 så den är dyyyyr :( | |
| Dyr men fin...! ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.