|
|
|
|---|---|
Imran |
Tjenare! Hur tar jag lättast reda på vad jag har för slutsteg och vad jag har för högtalare i bilen. Jag vet inte ens var slutsteget finns. Är det någon som vet var man brukar "lägga" slutsteget i en e34:a. Dessutom så vill jag ha lite mer kraft på ljudet i bilen. Någon som har lite förslag på vad man kan göra på just den bil som jag har. Mvh Imran |
|
Denna fråga kräver mycket svar. Kan bara säga hur jag hade det i min "gamla" E-34:a. Där satte jag slutsteget under instrumenteringen till vänster om ratten innanför panelen, satte fast det med plastband. Förstärkaren till "subben" la jag under baksätet. Basen satte jag i "skisack" hålet, ovanför mittsödet bak, monterat från bagautrymmet. Detta var en enkel lösning för mig, det finns säkert många andra lösningar. Kablaget drogs under mattan på kardantunneln. NoFear <¤¤00¤¤> |
|
|
Kolla in forumet för bilstereo, där kan du nog få fler svar. Mvh André |
|
Deliq |
I min 540(e34) med originalmonterat HiFi-pkt sitter slutsteget i höger bakskärm, bakom klädseln brevid domkraften. M V H // Deliq *** Tids nog är allt för sent *** |
Imran |
Hmm .. jag ska genast chekka det, Deliq! Hoppas nu att den finns där. Vad kan man lägga in i en e34 för att få mer KRAFT ? subwoofer? Imran |
|
I min 93:a sitter det på vänster sida...Lite olika kanske.. Diesel Performance..... |
|
|
En bas (lr två) o ett slutsteg är ju aldrig fel! Diesel Performance..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.