|
|
|
|---|---|
|
Var och besiktigade min 328a förra månaden, blanka papper men ojämnt slitage på höger framdäck sa besiktningsmannen. Vad göra? Framvagnsinställning? Fyrhjulsinställning? | |
|
jag hade ojämt slitage också. for in och gjorde en 4-hjuls-inställning. blev inte så jättebra då bussningarna va dåliga. bytte den och fick en ny gratis eftersom de missat de. sedan började inner-sidan på vänster däck slitas. kom på att de var yttre spindelleden som var boven. kändes inte i bilen att den var glapp och hördes heller inte när man körde i gropar/gupp. självklart slets de andra däcket på inner-sidan också. dock inte lika mycket. så kolla upp allt under innan du far in med den och ställer in den. de kanske inte är lika snälla på alla ställen som de var mot mig. oftast slits höger länkarmsbussning fortare tror jag de var. BMW ownz |
|
|
glömde bort att skriva en sak..... de ser inte på besiktningen eller klagar inte på mjuka bussningar. och för mig har de missat 1 gång att länkarms-bussningarna släppt från järnringen, 2 gånger att stabilisator-stagen också släppt från ringen. så inga garantier där. då kollade han jag hade noga som tusan också. han hatar bmw :) får han varje gång jag åker in. tror de mobbar mig lite ;D BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.