|
|
|
|---|---|
|
Mitt interface funkar inte som jag ville och kan inte se livedata eller något annat skojj. Hittar heller inga felkoder... Behöver låna/hjälp av någon som kan kolla livedata på min E39 M5 -99 i Göteborgstrakten. Typ tändning, LMM, spridartider osv... | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
BMW/INPA ediabas funkar rätt bra på M5E39, Carsoft funkar inte alls med livedata på en M5a. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Är det något du har och kan hjälpa mig med ? | |
|
Hej, Kolla med en verkstad som har Bosch diagnosverktyg, det räcker med en KTS 200 för att plocka fram alla ärvärden, men har inga börvärden. (Vilket de större modellerna av Bosch har) Tyvärr är mitt stora verktyg på genomgång, men om du vill ha hjälp med att läsa av dina ärvärden är det bara att maila mig på christer@hagbergsrally.se Dock håller jag till i Fritsla, strax ovanför Kinna. Mvh Christer I'm on a whiskey diet. I've lost three days already. |
|
|
Hej Mr Ping jag kan inte komma åt min mail pga serverproblem! Ring mig gärna på 0703619691. Mvh Christer I'm on a whiskey diet. I've lost three days already. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.