|
|
|
|---|---|
thedud |
Har en bmw 325-e36-92. Måste fylla på den snarast!. ngn som vet var jag kan göra detta?. |
|
Hej. Tex på BMW men du kan hålla utkik efter ABB Ventilation´s bilar och stoppa en när du ser en. De har med sig gas. Brukar kosta 500 kr för påfyllning. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Tyvärr måste jag säga. Det där systemet är anpassat för R12 som i dag är förbjuden att hanskas med, tvivlar på att ABB ventilation har den gasen. Det finns en ersättningsgas och för att kunna använda den så måste du konvertera systemet. | |
|
Tjena! Om du öppnar huven och tittar ner till vänster, så sitter det information om vilket AC-medel din bil ska ha. Robban |
|
6suryoye |
Tjenare var kan man fylla på gasen till min 325 coupe-93 o vad kostar det???????????????? |
|
Hej Aircon på söder e bra 086586700 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns forfarande r12 att tillgå om man råkar ha kontakter.När man konventerar till r34 och det finns r12 gas kvar måste den tankas till en tub,släppa ut det i luften är ju inte lämpligt för en ackrediterad firma.Det är rätt mycket pengar att göra i ac-branchen. så den är de rädda om. Så visst finns det r12 kvar även om den är förbjuden att fylla på med. Den som spar han har. Och är systemet heltomt så är det lika med konventering som gäller eftersom det ändå måste vakummpumpas först för att koka bort kondensen innan fyllning. MVH Hasso |
| Vad kan det kosta att konvertera till r34? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.