|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om det går att eftermontera en klimatanläggning på en 325:a E-36? Samt vad sådant kan gå lös på. Har hört talas om något "kit" som går loss på 20 papp ca. Har annars en mkt trevlig 325:a med all utrustning utom just... klima. Saknade det lite i helgen (åkte 100mil i vad man ska säga... vackert väder) | |
|
...man skal af hensyn til luftmængde kapaciteten ikke eftermontere uoriginale klimaanlæg. Det siger BMW i Danmark. Jeg har personlig kun erfaring med at eftermontere et uoriginalt klimaanlæg til en MB 190E 2,3. Det gav et dårlig resultat og passer med hvad BMW i Danmark siger. Det koster ca. 25 danske "papp" i Danmark at eftermontere et originalt klimaanlæg til en BMW E36. Det er imidlertid betydelig billigere at få arbejdet lavet Tyskland. V-max |
|
|
Aj då, det var som jag befarade. Blir till att fortsätta med takluckan uppe och rutorna nere. |
|
gagge |
men jag klarar mig på korsdraget från fönstren o takluckan... ingen fara.. dessutom.. de handlar om ca 30 dagars värme om året... resten av året vill man ju ha nån fet värmeanläggning... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.