|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min kära E36a är helt stendöd, märkte detta igår genom att det inte gick att larma av larmet. Jag låser upp med nyckel och märker att centrallåset inte fungerar. När jag vrider på tändningen händer absolut ingenting, inga ljud alls. Jag har testat att starta bilen med kablar, dock utan resultat. Fortfarande helt stendöd. Är det värt att gå och skaffa ett nytt batteri eller testa ladda upp batteriet med en batteriladdare eller kan det vara något annat som inte fungerar? Bilen fungerade felfritt för 2 dagar sen och jag larmade den helt som vanligt. Tacksam för svar! | |
|
Hittade här på foumet.. Fick mej en chock precis när jag skulle ut å köra en sväng. Har inte haft bilen igång på 3 dagar. Det börjar med att ingenting händer när jag försöker låsa upp med fjärren. helt dött. Låser upp med nyckeln, och bara förar dörrn låses upp, centrallåstet ur funktion alltså. jaha tänkte jag, sätter i nyckeln å vrider om i tänningslåset, inte ett liv i startmotorn heller! Vad kan detta bro på? alla säkringar är hela, batteri finns, alla lysen funkar som dom ska, stereo funkar. Problemet löst, kollade kabelstammen i bagageutrymmet, av 10 kablar så var, 3 st helt av, 6 st ordentligt skadade, kan inte fatta hur det funkat nått över huvudtaget. det var nog svaret me att säkringar gått lite då å då :D. tack för hjälpen. 628csi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.