|
|
|
|---|---|
|
Några bilder på min etta, kan varmt rekommendera 135i :) Bilderna: Länk | |
| Fin! | |
| riktigt snygg.. den dagen man har råd får det bli en sådan | |
| Den ser bekant ut... Köpt av Morgan här på forumet? | |
|
jimmy joose: Stämmer bra, är Morgans gamla åk :) Fler bilder på www.vetterskog.se |
|
| Sa nog det på Zatzy, men den är galet cool ForesT. Du har inga planer på att trimma den? | |
|
Imola: Från början tyckte jag att effekten räckte gott och väl, men efter ett tag börjar man tydligen bli van och vill ha mera :) Får se om jag trimmar senare, så länge garantin finns kvar låter jag motorn vara som den är. Har du fått tag på nån etta själv? Vad blev det? Fler bilder på www.vetterskog.se |
|
|
Blir en enorm skillnad på just x35i-motorn, mer än vad jag känt på t.ex Volvos turbofemmor eller 535d. Jag köpte mig en silver 120d -09. Var inte direkt drömfärgen kanske, men fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till ;) |
|
| ForesT: har du några nya planer för bilen??? | |
|
vet inte om jag vågar skriva igen... men mycket fin;) (är det 3:e gången nu?:P) |
|
|
Imola: Hur är det att åka 120d nu efter att ha kört vass 335 innan? Måste vara rätt stor skillnad? Står själv i valet om man skall byta till E92 eller 120D. |
|
| Jag gillar min 1:a som tusan. Ångrar inte en sekund att jag bytte, fick massa pengar över och en helt ny 120d. Bra komfort, utmärkt prestanda och snål är den med. Hade förväntat mig ett rejält nerköp men är som sagt positivt överraskad. | |
|
Imola: Får gratulera till nya bilen! Tror helt klart att det är en jäkligt bra bruksbil du har köpt. Har du några planer för den eller sparar du på krutet? bmw_jerry: De planer jag har hittills är nya fälgar till våren, bromshandtag i alu och om det inte är alltför dyrt blutooth handsfree. Men det dyker upp nya saker hela tiden :) Qbone: hehe...tackar igen! Du får lossa lite Performanceprylar till din ;) |
|
|
Jag lovade mig att den skulle vara original, men jag tror inte jag klarar det hehe. Fälgar, Milltek avgassystem, toning, takvinge, kolfiberbackspeglar, performancebromsar kanske... Lite smått och gott, skall dock försöka att inte spåra ur som på mina tidigare bilar. Du gjorde ju en smart grej och köpte en klar bil! :D |
|
|
ForesT: ja, det är planerat lite grejer, performance vingen, kanske backspeglarna i kolfiber, fått ett preliminärt pris på milltek avgassystem, svarta njurar, någon sänkning och nya fälgar så klart... som man aldrig kommer kunna bestämma sig för vilka man ska ha!!! jag blir galen!! sen vill man ju alltid ha lite mer effekt;) allt är ju som sagt planer och hinner ändra sig 1000 gånger:D Imola: var är bilderna då? kanske en liten projekt tråd någonstans?;) skönt att du är nöjd med bilen iaf:) |
|
|
Imola: Låter kanon. Skickade dig ett pm istället för att störa i Forest tråd. Forest: Riktigt snygg coupé! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.