|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Skulle behöva hjälp med en värdering av min bil. 528 ia-97 med snart 25.000 mil på mätaren. Bilen är svensksåld och är fullservad på BMW enligt bok förutom den senaste servicen som jag gjort själv. Silver med skinn (grått), Ac, , PDC, Antispinn, Farthållare etc. BMW org 17" (fina utan märken), ej drag Finns lite små rostfläckar men inget allvarligt utan fin i lacken för sin ålder och lite små märken på skinnet men inga stora grejor. Vad tror ni om värdet? | |
|
När ingen vill svara så svarar väl jag.. Nu antar jag att du har acceptabla/fina vinterdäck/hjul + att sommarhjulen inte är "totalslut" och att bilen i övrigt inte har någonting "akut" som behöver göras som tömmer en begagnatköpares plånbok på studs :) Motorvärmare + kupéuttag tar jag också för givet.. Skulle tippa på omkring 30000kr om bilen är i bra bruksskick i övrigt...beror ju bl.a. på det du skriver om "lite rostfläckar" är just några få prickar eller om det ser ut som det brukar på en gammbil ;) "Folk" gör ju en bedömning/kontroll på plats innan man bestämmer sig för det ena eller det andra, men jag gör en sedvanlig "datorvärdering" :) och tror på kring 30' med förutsättningarna/antagandena jag gjorde.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.