|
|
|
|---|---|
|
Köpte ett par nya lyktor med angle eyes från www.stylabilen.se men tycker att ringarna lyser för svagt! Man ser knappt att de lyser i dagsljus. Vet inte om jag har kopplat in dem rätt, gjorde så att jag kopplade ringarna till parkeringslyset (parallellt). Vilket var de uppgifter som jag fick från stylabilen.se. Är det någon annan som har någon erfarenhet av dessa lyktor? | |
|
Jag har likadana på min bil och är också lite besviken på hur svagt ringarna lyser. Hade CCFL angeleeys i orginallyktorna tidigare och de lös mycket starkare, problemet med dem är att de fuckade upp ljusbilden ganska ordentligt pga sin placering. Mvh Henrik |
|
|
Ok då är jag inte ensam. Har du anslutit den lilla extra lampan som sitter i nederkant av hellyset? Vet inte riktigt vad den är tillför. Mvh Fredda |
|
|
Nej det har jag inte, det är ett extra parkeringsljus, ingen aning varför det sitter där. Ser ingen anledning till att koppla in det. Mvh Henrik |
|
trampbilen |
Hej, funderar också på att byta till Angel Eyes, är det någon som har en bra bild på sin Z3 med sådana inmonterade ? Vilket blir snyggas de i krom eller de i svart. Hur fungerar de lyser ringen separat eller tillsammans med halljuset ? Det är väl också godkänt att ha dessa för bilprovningen utgår jag ifrån ! |
|
Monterade angelseyes på bilen förra vintern, vilken skillnad det blev. Länk Ringarna kopplade jag på parkeringslyset. Hade inga problem vid besiktningen |
|
| Riktigt snygg bil du har Thomasz! | |
trampbilen |
Tack Thomasz, håller med det är ett lyft får bli ett byte nu under våren. Men vad kör du när du åker på ringarna eller det vanliga halvljuset ? |
| Dim- och parkeringsljus tycker jag är en bra kombination. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.