|
|
|
|---|---|
|
Har läst lite i forumet och det verkar som att 15mm fram och 10mm bak är optimalt. Frågan är var man kan få tag i sådana spacers? Vad jag förstått så måste dom även ha en "centrumring". Har kolallat på ebay men hittar inget bra. Jag antar att man behöver längre bultar då också? | |
|
Länk Micke Länk |
|
| Hittar bara 20mm och uppåt på den sidan.. :/ | |
|
Finns exakt de du letar, 10 och 15 och båda med styrning Micke Länk |
|
|
När jag kollade för ca 6 mån sedan fanns det iaf, skulle vara att de slutat med dessa nu då =( Micke Länk |
|
|
Ja för jag hittar dom inte :/ Någon som vet någon annan sida? Har kollat lite på ebay också men jag tycker det är rätt rörigt där. 20mm runt om annars då? Kanske blir för mkt? |
|
|
Hittade via sidan du länkade till: Länk Där finns massor med olika spacers. |
|
| jag har ett par 20mm bak om nån e intresserad med bultar mvh daniel | |
|
Har du inga fram? Har du någon bild på bilen med 20mm-spacers på? |
|
|
Hur påverkas bilens köregenskaper av spacers? Funderar oxå på ca 15mmm spacers fram eller alt. runt om men det känns onekligen som att det påverkar bilens egenskaper negativt. Någon som kan detta och har erfarenhet? Mvh Jimmy |
|
|
Jag kan varmt rekommendera denna länken! Länk Blir inte bättre än så och till ett schysst pris. Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Billiga HR-spacers: Länk Maila dem om sakerna inte finns på sidan. Jag köpte 2 x 20 mm spacers där, otroligt bra service och bra pris! mvh Tobbe |
|
|
Jag funderar på 15mm runt om eftersom 10mm inte har centrumstyrning. Någon som vet om det går bra o köra 15mm runt om om man har eibach pro-kit (20/10mm) -sänkning? 19" original. Och, jag har läst en del om att det sliter mer på bilen om man kör med spacers. På hjullager framförallt. Jag hörde med han på manton och han påstod att det inte sliter någonting alls eftersom det bara är 15mm. Någon ingenjör som räknat på det kanske? |
|
| 10mm finns också med navstyrling från x-parts | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.