|
|
|
|---|---|
|
Hej, Nån som har komplet, avgass-system, eller vet vart jag kan bestælla det til min BMW 850? På førhand tack | |
| Feritta platsbygger. köp där. Dyrt original.. | |
|
Vill du ha ett dånande menlöst ljud i kupen så skall du köpa ferrita, låter som den går dubbelt så fort men blir slöare. Vill du ha kvar komfort och prestanda köp orginal. |
|
|
Skitsnack. Har sett och åkt med platsbyggt. Lät fint, var lättare än original och dessutom billigare.. Fick pris på kattar från bmw original. 11995 kr st. |
|
|
Simca har också ett "fint" ljud och är både billigare och lättare. Jag har provat bägge system till min 840, så jag vet att det inte är skitsnack. Mycket är frågan om tycke och smak. När man börjar att ändra och skruva sönder bilen tappar den i värde, speciellt på 8-serien som börjar bli samlarobjekt om den är i ett bra orginalskick. |
|
|
Mitt är från Supersprint, bolt-on. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Jag tyckte mig ha sett ett begagnat på Powerbörsen(uppe till vänster i menyn) för ett tag sedan. Remus, Supersprint eller Eisenmann är andra trevliga tongivare:) Mvh Asken |
|
| Det står en brunnen BMW 850 på pick n pay i Helsingborg med kompl avgassystem för ca 400:- men då måste du själv plocka av det! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.