|
|
|
|---|---|
|
Tjena! nu är det så att min mor fick provköra min E34 för ett tag sedan, och hon blev helt såld.. Hon har pratat hela tiden om att hon också ska köpa en BMW.. vilket jag tyckte lät kul, men jag trodde inte på det :P (hon kör en sittochträng nu) Idag ringde hon till mig iaf och säger att hon varit och kollat på en bil, en BMW.. närmare bestämt en 320 touring, 05a... och då jag egentligen bara är inne på E34 och E30 så undrar jag vad ni här på forumet har för uppfattning om just denna bil? Vad som är bra och dåligt? personliga erfarenheter, rykten.. ja alla åsikter om denna bil är välkomna :) Här är en länk till bilen hon vill köpa. > Länk Tacksam för svar MvH // Dennis | |
|
Märkte att länken inte funkar, men det är bara att klicka på BMW 320 i Touring Kombi -05 Blåmetallic 5.200 mil 179.000 kr Som är 3a uppifrån.. |
|
| Tycker bilen ser fin ut men alldeles för dyr, jag gav 135 000:- för min 05:a som gått 6700mil. | |
|
Ser fin ut! Dock är priset för högt. Den ska ner en hel del.. Efter facelift så byggdes dom flesta svagheter bort på E46 och jag tycker den håller riktigt bra byggkvalitet. En annan bra sak är att från 2004 så införde bmw 12 års rostskyddsgaranti och det har gynnat väldigt många E46 ägare då dessa bilar har en del rostproblem. Dörrar, motorhuv och bagagelucka är vanligast att det börjar bubbla i lacken. Ser att bilen har halvläder. Lädret på stolarnas ryggsidostöd har en tendens att slita sig Dåligt: Känns liten ibland, kan vara lite trång för 4 personer Rostproblem Trögväxlade lådor kan förekomma Motorvarv i motorvägsfart(förhållandevis låg utväxling) Bra: Stark, men snål motor Väguppträdande Solid känsla och hög kvalitet Design |
|
|
180 tusen är närmast ocker för en E46. Du får lätt en E90 (senaste modellen) för de pengarna. -------------------------------- //Lövet |
|
| Håller helt med andreas här. För de pengarna ska hon se över utbudet på E90! | |
|
Hej, Min far köpte runt jul en likadan privat, med samma miltal för 125000:-. Mer än 130 000:- skall du inte betala hos en handlare! Kontrollera värdet på bilen här: Länk Brukar stämma bra! Mvh H |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.