|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lasse-SL500: Känner några Agne. Nån tanke med "viss" ? mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Grattis! 760 E65 är rätt val. De exemplar som finns i Sverige är väl räknade på en hand? BMW CS #1812 |
|
| joholm, grattis till mycket snygg bil! Håller helt med dig vad gäller kort/lång kaross. De allra flesta 760 som kommer ut på annons i Sverige är ju tyvärr långa. Dessutom tycker jag att den är mycket snyggare innan face-liften. Jag är väldigt nöjd med min 745, men det är ju aldrig fel med 100 hästar till liksom så vi får se om jag hittar rätt bil nån gång framöver. :) | |
| joblock: den Agne K i Klintehamn som köpte en E32 740 av en Lasse på Gotland för någon vecka sen? Agne ringde mig och var glad, jag undrade mest om det kanske var dig han köpte bilen av? | |
| Grattis joholm till bilen då är man inte ensam här trevligt, belysningen v12 i tröskeln är inte individual det är standard.Länk | |
|
WAN Det står inte V12 på min dessvärre utan "BMW Individual". För min del hade jag nästan hellre haft texten V12. |
|
| min är belyst med texten v12 | |
| snygga fälgar WAN, har du bytt? :) | |
| de gjorde jag för 2 år sedan. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.