|
|
|
|---|---|
|
Länk Kanske inte direkt världens väghållning i amerikanska snutbilar.. *flina* //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" | |
| Sånt ser man aldrig på Cops ;) | |
|
Nej enligt "Cops" så får man en lite "vinklad" verklighet att det inte går att köra ifrån Highway Patrol. Den här videon har man också (valt) att inte visa i Cops. En Camaro förare bestämmer sig för att blåsa snuten "Hollywood style" och gör det med besked. ;) Länk |
|
|
Kolla in idioten i E90? Länk |
|
| haha, fan va schysst! tyska bilar! haha, amerikanerna har ingen chans! Undra hur länge det hade fortsatt om tanten hade hållit ögonen på vägen och vejt undan som alla andra :P | |
|
Notera att varningsblinkesen automatiskt gick igång på BMWn vid olyckan. En smart detalj som jag upptäckte på min Passat när en Saab hindrade min framfart. En bra säkerhetsdetalj helt enkelt. Radix omnium malorum est cupiditas |
|
|
Rätt rejält med pulver i pickupen som försökte vara med i jakten :) // Erik |
|
|
Alla har väl sett denna? En Lotus Omega... poliserna blir... ägda, så att säga.. :) Länk // Erik |
|
|
Glada danskar provar toppfarten på en Lotus Omega Länk Inte illa för en bil som såg dagen ljus runt 1990 ;-) mvh/ Anders |
|
|
Amonsson, HighWay Patrol verkar ha uppgraderat en smula enligt länk. Länk Med denna i hasorna lär tom. en och annan olydig 330 ägare få skaka galler. ;) |
|
|
Trådskaparens film: 1. Standard amerikansk chassiesättning.. 2. Amerikansk byggnadsstandard. 3. Amerikansk adrenalinnivå på polisen :) |
|
| Leffo: Haha, jävlar! tur svenska polisen inte har sånna bilar :P. Däremot gillar jag inte delen med att polisen får stjäla bilar ( även om det är från knark kungar). Det är inte rätt någonstans enligt mig! Säger till domaren att dem vill ha bilen och då blir ägaren av med den? nej fel fel fel! | |
|
Amerikanska polisen är faktiskt precis på gång att förnya sina bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.