|
|
|
|---|---|
| Kan någon tippsa om en bra verkstad runt Lidköping. Gärna som kan läsa av kontrollamport. Har en ABS-lampa som lyser. Bilsalongen i Grästorp har jag provat gällande en annan grej och är inte speciellt sugen på att lämna in bilen där igen. | |
| I Grästorp har dom ingen koll på nåt!! Åk någon annanstans! | |
|
Jag har blivit väldigt välbemött av Bilsalongen i Grästorp, men det är flera år sen, de har kanske blivit sämre. BMW CS #5206 |
|
| Jo, det är ju alltid kul med ett trevligt bemötande. Fast jag föredrar ju att få jobbet gjort..... | |
|
Även arbetet utfördes väldigt snabbt och bra, men det var som sagt några år sedan. BMW CS #5206 |
|
|
Dom utförde jobbet men jag fick vänta på bilen i en extra vecka för att dom beställde delar som jag inte behövde.... Kommer nog inte att lämna in bilen där igen, någonsin |
|
|
Nej, det förstår jag. BMW CS #5206 |
|
| Ni har ju haft tur...ni har ju fått jobbet gjort i alla fall. Än så länge har jag bara fått betala!! | |
| OK. Då kanske man ska vara glad. Dock tog det dem tre veckor att byta ett tändningslås, varav sista veckan var väntan på delar som inte behövdes | |
|
funderar på denna Länk bil som är till salu där? men det kanske inte är någon bra idé då? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
| Så kassa kan dom väl ändå inte vara så man inte skall kunna köpa en bil där och känna sig trygg med det? Då är det i så fall riktigt illa... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.