|
|
|
|---|---|
|
Jag har blivigt erbjuden 4st 225/40 17" M3 dubbeleker 68 (5) med nya däck...aldrig monterade för 10000:- Vad ska jag göra? är priset rätt? Thomas Ahlström | |
|
Priset verkar bra för nya Hjul :) ---------BMW ///M3---------- |
|
|
Verkar vara ett bra pris, slå till. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Låter helt ok, det är väl bara att göra bakgrundskoll så att du vet att det är ärliga prylar och sen köpa om det är all systems go:) Lycka till Asken |
|
|
Bra pris!! De är bara att slå till!! Mvh: Andreas ICQ:156184211 |
|
|
Det kan inte vara BMW original, men priset är väl OK ändå. BMW's fälg som heter "M dubbeleker 68" finns i dimensionerna 7,5x17 och 8,5x17 och sitter originalmonterade på E46 med sportpaket. Jag har de själv och däckstorleken är 225/45-17 fram och 245/40-17 bak. Enligt BMW's fälgkatalog passar de bara på E46. |
|
|
Dom sitter på en polares M3 E36 så dom passa visst. ringde till min lokala Bmw handlare och frågade dom sa att det sklle gå. Thomas Ahlström |
|
|
Mä 17" kan du ju inte köra nå fort :-) -NITROUSOXIDESYSTEM- are you a pussy? |
|
|
Däckens profil är lite lägre än vad som normalt monteras original från Bmw men det säger ju inget om fälgarna är original eller inte. E36/E46 fälgar passar rakt över med vissa undantag för M3:ans större bromsar... Bra pris för övrigt.... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.