|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Vad menar du?? Var bor du då? |
|
|
[COD]soul, snygg. Har en kompis som har en likadan. Han sänkte den och slängde på 17 tum. Blev en helt annan bil! Nej han har inte en chans, kanske om man startat på 2:an. ;-) |
|
|
Tackar :-) Men nästa bil blir nog en M3a, sexan sjunger ju såå skönt... |
|
|
Hehe följde med Farfar till skogsnolia så han slapp köra dit själv. Känner inte det störta intresset för just skogsmaskiner men.. Hmm Jo vi får väl se jag kan fixa V40in igen så kanske nån här på forumet med sin 3liters M3a vill sätta Volon på plats??? Skulle vara skoj så får ni en bigtime chans att visa vilka rediga förare ni är på samma gång. Hejdå. |
|
Perkka |
Powerlover: Visste int att man behövde va en redig förare för att köra ifrån en respiratorkärra :) Steef: Jo jag vet att 440-in gör över 200 km/h, man va ju faktiskt me när vi kicka mot Powerlovers Goffe.. Skoja ju lite bara :) Men jag skulle fortfarande int vilja ligga i 200 km/h bortanför Ö&B me 440-in... & dessutom så bor Mosse i Sthlm, d säger väl allt lr? Hmm undra vart d e mörkt nånstans?? Ju längre norrut man kommer desto ljusare bli d.. Iaf på sommaren. ( Lite off-topic sådär bara) Mvh Per If everything seems to be under control, you`re just not going fast enough! |
|
THERE IS NO SUBSTITUTE FOR CUBIC INCHES ville bara säga det =) T/A GTA (427nm) |
|
| vadå, duger inte cc.......? ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.