|
|
|
|---|---|
|
Har 4st i princip nya 18" M-Sport fälgar med tillhörande däck i nyskick Funderar på att avyttra dessa men är lite osäker på vad värdet är...? Fälgarna är alltså de man får med till M-Sportpaketet på E60 eller E61. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. | |
| Beror lite på vad det är för däck på, run flat eller inte? Mellan 10-15' om däcken i princip är nya skulle jag tippa. | |
|
Det är givetvis Runflat Bridgestone There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Grattis Martin! Du har smak för snygga kärror. Hartgefälgarna gör sig grymt bra på E60 med m-pkt. Lägg ut fälgarna för 13-15.000 kr. När jag kollat Blocket verkar nyare 18" i perfekt skick ligga någonstans där. BMW CS #1812 |
|
| Ge mig ett bra pris så klipper jag dem direkt :O | |
|
De passar inte på en E39 Ha de T |
|
|
Om du svarvar centrumen så passar dem. Jag gjorde det på ett par m-parallel 37. Det kostade mig ca 200kr totalt. Det är väl bara att lägga ett bud så får vi se om det är intressant. Gör det via PowerPost annars så finns risk att tråden plockas bort. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
De ska inte sitta på en E39, utan på en E60 som jag är spekulant på. Ska försöka klippa bilen i nästa vecka, hör av mig till dig gaspedal då. Så får vi se ifall de finns kvar. |
|
|
Du är välkommen! Vad är det för E60 du ska köpa? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
| Herr gaspedal, vart svarva du dem för det priset? | |
|
En mekaniskt verkstad i "rusket" Biskopsgårdens industriområde i Göteborg. Det tog honom inte alls lång tid att fixa det. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.