|
|
|
|---|---|
|
Märkte idag att det började rassla/skrika från höger bakhjul när man körde rakt fram i låg fart. Provade sedan att backa och då låter det som värst, nästan olidligt högt inte alls kul. Har kört runt nu ca 30 min och försökt se om det slutar, dvs om det är en sten så måste den väl försvinna nångång, men det blir inte bättre alls. Har haft såhär en gång tidigare men då försvann ljudet rätt fort. Hur ska man få bort stenen ???? Tack på förhand / O | |
|
Det låter som en sten. Har hänt mig oxå, det är väldigt irriterande. Prova med att backa några meter, bromsa ..kör fram bromsa. Gör så några gånger i snabb följd, det brukar hjälpa. |
|
| ok, ska prova det ikväll och se om det hjälper. Det är ingen fara med att backa då? tänkte mest att det låter ju som man har en vinkelslip som går lös bromsskivorna :) | |
| Det låter lite illa bara, men det är ingen fara :) | |
|
Försökte som en galning i morse med tipset du gav men till ingen nytta. Böjde mig ner för att kolla om jag såg nått och jag hittade den lilla boven, typ ett grus korn, pillade bort den och nu är det tyst :) Tack iaf! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.